Kom ljus, kom värme

Hejhejhej!
Det var ett litet tag sedan. Jag lider för tillfället av lite panik, det är så att jag - som vanligt - råkat få alldeles för mycket att göra. Nästnästa vecka (v 7) så börjar min fotoutställning på stadsbiblioteket, och att ha skrivit ut foton då kanske är en liten fördel. Har jag skrivit ut foton? Neeej. Är jag ens i närheten av att göra det? Neeej. Eller, egentligen, jag ska ju inte skriva ut dem själv, men jag har inte lämnat in dem i någon fotoaffär heller. Och har jag ens bestämt vilka bilder som ska vara med? Neeej. Ojsan.
Här kommer iallafall två bilder från Malin K:s tjejkväll .. förrförra helgen. Oj, vad längesen det blev. Tiden springer snabbtsnabbtsnabbt och jag hinner inte med.
-
Bild 1: Tyra tycker om grädde!
Bild 2: (Ma-)Nils inleder projekt Bada i andras badkar.
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback