for you, I would.

Jag har två mappar på mitt skrivbord på datorn; Citat och sånt, och Vackra stulna bilder, heter de. Där samlar jag på .. tja, det de heter. Det är så fint att kika igenom mapparna sen och frossa i awesometastic bilder och citat.
-
Här ska ni få några avmina finaste citat.
-
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
-
"Jag säger inte att jag inte kan leva utan dig. För det kan jag. Men jag vill inte."
-
"Jag diskar inte idag, sa Muminmamman upprymd. Vem vet, kanske jag aldrig mera diskar?"
-
"Beauty is the beast and you better believe it."
-
"If I could have a second skin I probably would dress up in you"

Kommentarer
Postat av: Stina

Citat är underbart bra. (hej citatälskare)

Är lite kär i dina fjällbilder också...

2010-12-18 @ 14:43:37
URL: http://stinamanniska.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback