Photoshoot på le KG

Lägg märke till mixen av tre språk i rubriken! :D
-
Jag snyltade på Malins modeller igår (aka våra vänner) och här är ett par resultatbilder. Finns FLER men tja, tyckte fyra var lagom att lägga här. Är lite arg på Malins blixtljus som gjorde allt rött för att vi fotade samtidigt (no offence) och på att det var så mörkt ..
-
Bild 1: Den Malin som inte höll i blixtljuskameran
-
Bild 2: Det här är f d min, numera Tyras, klänning. Bra fototanke men dåligt resultat .. karatemörkt!
-
Bild 3: Ellie Älg
-
Bild 4: Ännu en gång den Malin utan blixtljuskamera.
-

Kommentarer
Postat av: Malin C:

Nämen, där är ju jag - gånger två! C: Festligt! Jag gillar dina bilder Maja! C: <3

2010-11-25 @ 19:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback